הפרויקט שנמכר במאות אלפים ע"י אסטרטגית מכירה מדויקת
בפרויקט זה היתה צפויה פגישה גורלית עם נציגי העיריה- האם לתת להם אישורי בניה ויותר מכך- להתחיל במכירת הפרויקט- ללקוחות שיראו את ההדמיה, יתרשמו ויקנו. לכן מבחינה אסטרטגית- היינו צריכים ליצור הדמיה מרשימה ומוכרת. האתגר היה ליצור הדמיה שתהיה לפי התוכנית המקורית אבל גם לתכנון עיצובי שיהיה מודרני ומושך לקונים הפוטנציאליים. בחרתי לשלב דמוי פרקט- בגלל הצבעים החמים שלו והאוירה האנושית שהוא משרה תוך שילוב צבעי אפור עם אבן לבן לבניין עצמו ושתילה של צמחיה וסביבה של אנשים- שנותנים למקום חיות, איכות וקהילתיות. הלקוחות מאוד התרשמו וזה בהחלט נתן קידום להמשך התהליך, העיריה ראתה שמדובר באנשים רציניים וההדמיה סללה להם את הדרך להמשיך בתוכניות.