יש שטח, יש רצון שאפתני חזק אבל אפס תוכניות ומימון להנעת הפרויקט.
לקהילת קרעסטיר היה שטח, היו להם את מידות השטח, אבל אפס תוכניות ותכנונים. האתגר היה גדול, לרדת לשטח, לתכנן את הבניין וליצור אסטרטגיה חזקה מאוד שתמכור ותגרום לתרומות משמעותיות מאוד כדי שיוכלו להמשיך הלאה ולראות את הבנין קם. כך, עם אסטרטגיה מדויקת בנינו הדמיות, בליווי ובשיתוף פעולה מנצח הוקרנו ההדמיות בדינר כסרטון VR תלת מימד עם משקפי VR שנתנו נופך מרגש ושונה להדמיות, האסטרטגיה עבדה מעל ומעבר למשוער והם הצליחו לגייס את סכומים גבוהים לפרויקט.