איך אפשר להגשים חלום יוקרתי עם אסטרטגיה שמוכרת גם אם המקום הגיאוגרפי רחוק?
הקמפוס הזה הוא שטח בעיירת נופש בו רצו חסידי סאטמר לבנות עליו קמפוס מפואר, נוח וממזמין לקעמפים. כדי להוציא את החלום מן הכוח אל הפועל הם היו צריכים לגייס הון עתק כדי לכסות את העלויות בלי להתפשר על קוצו של אלמנט. הם הבינו שיחד עם הרצון הזה חייבת לבוא אסטרטגיה עם הדמיות שיעשו היטב את העבודה. ומכאן יצאנו לדרך. ששני אתגרים מרכזיים ניצבו בפנינו: בנית האסטרטגיה וההדמיות המתאימות למיקום הגאוגרפי – ארה"ב, ובנית הדמיות שיגרמו לתורמים לרצות להיות חלק מהדבר הגדול. על האתגר הגאוגרפי וצורת הבניה בארה"ב דילגנו באמצעות תקשורת נכונה עם המון הקשבה כדי להיכנס לראש שלהם ולהבין מה הצורך האמיתי. כדי לגרום לגיוס המשאבים הגדול בנינו הדמיות שדיברו בעד עצמן, הוספנו לכל הדמיה שם של תורם, כך שכל תורם יוכל לראות את שמו בתוך ההדמיה. ההדמיות פורסמו בפלטפורמות רבות וגרמו להד חיובי מאוד ואכן, גויס סכום משמעותי מאוד לבניין. בעקבות ההצלחה הגדולה הגיעו משקיעים ומוסדות מארה"ב כדי שנבנה גם להם אסטרטגיה נכונה עם הדמיות שעובדות.